Re: ATHLON vs PIII

Autor: Jop (Joprot_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 May 2000 - 11:34:07 MET DST

> Jasssssne, mam znajomego w sklepie komputerowym, 800 to max oc udalo mu
sie
> wycisnac z 8 koprow na pamieciach siemensa.

Jak chcesz to mogę ci przesłać zrzut ekranu z whatcpu z twoim
niedowierzającym mailem w tle :>
Co ciekawe to nie dość że pamięci mam takie sobie to 2 różnych firm
:>(poprawka jedna to noname)

> Narazie... zobaczymy jak pojawia sie bardziej zlozone gry.
taa wtedy będzie 3 procent....
Do tego czasu zdąże 2 razy zmienić płytę i proca....

> W be i be6 2 jedyne co daje UDMA66 to problemy (czytaj posty), BX z
> zalozenia nie obsluguje UDMA66 a dodatkowy kontroler na BX to dodatkowy
> problem...
Bzdura -sam mam tą płytę i 0 problemów - a wzrost prędkości można zaiuwżyć
choćby przy odczycie w outlooku wszyskich postów tej grupy z hd.

> zaskoczyc to moze i zaskoczy, ale watpie czyktos chce widziec co 5 min
> niebieski ekran.
Ja mam na 145 i jakoś za często go nie widzę..
(poszło by na 150 ale agp ledwo zipie)

> zmiana

> Nowy AMD Thunderbird wspolpracuje z niektorymi plytami slotA, a w reszcie
>plyt to najprawdopodobniej kwestia apgrejdu bjosu.
"niektóre" - dobrze powiedziane

> na www.pc.com.pl niedawno byl artykul o nowych detonatorach ktore na
> Athlonach dawaly 20fps w Q3!!!
Jeju -kwestia kodu nie przeczę że na tej samej częstotliwości zegara athlon
jest z 10% szybszy, ale nie więcej, pozatym overclock jest do dupy - nie to
co intel sprzedaje 800 z oznaczeniami od 550 wzwyż...

Jop