Odp: ATHLON vs PIII

Autor: Scorpio (scorpio_at_polbox.com)
Data: Wed 10 May 2000 - 16:46:13 MET DST

> pozornie bo Athlon 600 chodzi na 600 a p3 600 coperek na 800 na cienkich
> pamięciach i do 900 na dobrych

Jasssssne, mam znajomego w sklepie komputerowym, 800 to max oc udalo mu sie
wycisnac z 8 koprow na pamieciach siemensa.

> wow 2,5 % szybciej w grach...

Narazie... zobaczymy jak pojawia sie bardziej zlozone gry.

> abit be,be6-2 też

W be i be6 2 jedyne co daje UDMA66 to problemy (czytaj posty), BX z
zalozenia nie obsluguje UDMA66 a dodatkowy kontroler na BX to dodatkowy
problem...

> p3 600E to minimum(nie spokałem takiego co by nie chciał) a jak masz dobre
> ramki to na 150 też zaskoczy

zaskoczyc to moze i zaskoczy, ale watpie czyktos chce widziec co 5 min
niebieski ekran.

> ble,ble ble - jakkbym czytał kolejny slogan - przyszłość jest jedna -
zmiana
> płyty i proca :)

Nowy AMD Thunderbird wspolpracuje z niektorymi plytami slotA, a w reszcie
plyt to najprawdopodobniej kwestia apgrejdu bjosu.

> tu się zgodzę, ale nie przeceniajmy tego

na www.pc.com.pl niedawno byl artykul o nowych detonatorach ktore na
Athlonach dawaly 20fps w Q3!!!