Re: W Media Marktcie sprzedają badziewie!

Autor: Barteczek (bgrabowski_at_go2.pl)
Data: Thu 11 May 2000 - 11:19:53 MET DST

Mogę go opisać, ale po co ci to jeżeli 19' calowy monitor jest w takiej
cenie to musi być on.
Z przodu żadnych napisów tylko 4 przycisku ulożone poziome i załącznik.
Ma taką dużą obudowe w prawym górnym rogu naklejka TCO99.
 Z tyłu napisane Model No. 199a
Użytkownik Wiktor Dzierzecki - YanosiC <dzierzecki_at_poczta.onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:sOnS4.49135$O4.1023109_at_news.tpnet.pl...