Re: BeOS i Abit BE6

Autor: Marcin Pasternak (m_past_at_no_spam.inet.com.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 23:41:40 MET DST

Beer <solaris0_at_priv6.onet.pl> napisał(a):
>Witam ...
>
> Chcialem sie ostatnio zabawic w nowy system, czyli BeOS.
>I co sie okazalo ? ... ze rzeczywiscie jest Be, poniewaz nie
>pasuje mu moja plyta glowna (czyli Abit BE6), a konkretnie
>kontroler UDMA66 i podwieszony na nim IBM 13.5 GB. System
>sprawdza dyski i ... kicha, przez chwilke stoi i wypluwa z
>siebie stos, rejestry i takie tam pierdu, pierdu.
>Czy komus moze udalo sie cos na to zaradzic ???.

Zgadza się, BeOS ma problemy z kontrolerem UDMA66 Abita.
Pod http://www.migselv.com/projects/beos/hpt366driver/hpt366_alpha_0.1.zip
można znaleźć driver do niego. Spróbuj uruchomić BeOSa
wciskając spację, wejdź do opcji, wyłacz chwilowo UDMA,
zainstaluj driver i uruchom system ponownie.

pzdrfk,

Marcin
PS. Nie wiem czy ta metoda zadziała, znalazłem to na anglojęzycznej
liście dyskusjnej BeOSa (beusertalk_at_listbeast.be.com)

--
http://emul8.bydnet.com.pl * http://emul8.bydnet.com.pl/beos