Odp: BeOS i Abit BE6

Autor: ZYLA (zyla_at_free.net.pl)
Data: Thu 11 May 2000 - 06:50:21 MET DST

Co moge powiedzieć.
Kupiłem sobie ABITA BE-6 II 2 dni temu i zapiołem do niego:
1. Primary MASTER - czytnik CD
2. Primary Slawe - nagrywara
3. Primary MASTER na kontlorzerze UDMA 66 dyskSEGATE UDMA66 8,4 GB
4. Procesor CELERON 500 MHZ ( 7,5 x 66 MHz )
5. Grafika RIVA TNT 2 M64 32MB
6. Sound Blaster 128 PCI
I WSZYSTKO ODPALIŁO BEZ NAJMNIEJSZEGO PROBLEMU !!!!
ALE WIM W CZYM TKWIĄ WASZE PROBLEMY !!!
NA polskim rynku pojawiły się 2 serie płyt głónwych. Z jedną non stop są
jaja a druga seria płyt działa bez problemu. Osobiście nie ryzykowałem tylko
załatwiłem sobie płyte z AUSTRI.
Pozdrawiam Marcin.
zyla_at_free.net.pl

Użytkownik Beer <solaris0_at_priv6.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39199CB9.8AE61163_at_priv6.onet.pl...