Re: ABIT BE6 II

Autor: Kingi (michalsw_at_mail.atr.bydgoszcz.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 00:41:51 MET DST

Użytkownik Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka <elmer_at_ktm.com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:39184059.B082A4E3_at_ktm.com.pl...

> Sprawdz tasme, ew. przetaktowanie magistrali. Mozliwe jest tez ze ten
> tryb masz wylaczony, mam program do tego dla serii CR. Poszukaj na
> stronach quantuma.
> Hmm, ten dysk jest sam na tasmie, czy cos jeszcze jest podpiete?

Tasma wyglada ok, magistrala nie jest przetaktowana (dziwne co ?) i posiadam
programik do serii lct08 w ktorym ustawilem UDMA 66. No i dysk jest sam na
tasmie. W tej chwili podejrzewam tasme, ale ona wyglada w porzadku.