Re: ABIT BE6 II

Autor: Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka (elmer_at_ktm.com.pl)
Data: Tue 09 May 2000 - 18:47:44 MET DST

Kingi wrote:
> Ja mam Quantuma LCT08 i ni cholery nie chce dobrze dzialac na UDMA 66 :(

Sprawdz tasme, ew. przetaktowanie magistrali. Mozliwe jest tez ze ten
tryb masz wylaczony, mam program do tego dla serii CR. Poszukaj na
stronach quantuma.
Hmm, ten dysk jest sam na tasmie, czy cos jeszcze jest podpiete?

--
Pozdrawiam, Elmer.
"Gdy wypowiadamy sie, niewiele mowimy na poruszany temat i glownie