Sieć Win 3.11 - 95 no i problem

Autor: Robert Mońka (moniek_at_eliko.com.pl)
Data: Tue 09 May 2000 - 18:00:35 MET DST

Mam dosyć poważny (sądząc po próbie go rozwiązania) problem.
Wymyśliłem sobie sieć dwa (może być więcej) komputery połączone ze sobą
koncentrykiem. Jeden pod kontrolą systemu Win95 a drugi Win311. Protokół
TCP/IP przy Win 3.11 dociągany z Internetu. Wszystko działa OK. Oba
komputery "widzą" się w sieci, mogą korzystać z udostępnionych sobie na
wzajem zasobów. Jednym słowem sielanka. Problem zaczyna się kiedy chcę
korzystać z sieci przed wejściem do Win3.11. Aha dodam jeszcze, że na pewno
wcześniej w 3.11-stce udostępniłem zasoby oraz zmapowałem dysk 95-tki.
Dobra jestem sobie w tym czystym DOS-ie uruchamiam komendę net start, ładują
się prawidłowo wszystkie potrzebne sterowniki oraz protokół. Później odpalam
komendę net use. Komputer z DOS-em widzi zasoby z 95 (ten wcześniej
zmapowany dysk), natomiast w 95-tce nie ma nawet mowy o zobaczeniu komputera
3.11, a co za tym idzie jego zasobów.
Nie potrafię zmusić Windowsa 95 do zobaczenia zasobów komputera z
uruchomionym DOS-em i narzędziami Windowsa 3.11.
Jeżeli ktoś rozwiązał już taki problem, bądź wie jak to zrobić. Albo jeśli
chociaż ktoś wiek kto może wiedzieć to baaaardzo proszę o odpowiedź.

Jeżeli nie da się tego zrobić w oparciu o narzędzia z Windowsów to może ktoś
zna jakiś zewnętrzny najlepiej freeware-owy, lub za bardzo niewielką kasę
programie, który to umożliwi.

ps. Odpowiedzi proszę przysyłać również na priv

Robert Mońka

moniek_at_eliko.com.pl