Odp: Re: Co to za modem ??!

Autor: Tomasz Byczek \ (byczektom_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 May 2000 - 01:21:58 MET DST

Użytkownik "Błażej Cieliński" <blazej7_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> To co teraz napisze, wyda sie niektorym szokujace - otoz mam Cobre i
jestem
> zadowolony!!!! Nigdy nie laczy nizej niz 49333. Nie zrywa polaczen.
Transfer
> przyzwoity. IMHO wieksze znaczenie niz modem ma serwer z ktorego cos
> sciagasz. Na zapchany serwer nie poradzi nawet najlepszy modem.
>
> A to co teraz powiem, zwali niektorych zupelnie z nog.
> Moi koledzy maja Phantomy i SA ZADOWOLENI.

A ja mam w pracy dwóch kolegów z Phanomami i obydwa plują sobie w brodę.
Jeden spalił modem na samym początku po dwóch tygodniach, bawił się
telefonem gdy był połączony z netem. Drugiemu wysiadł po pół roku - nie
rozpoznawał sygnału podniesionej słuchawki.

Ja wiem, że Phantomasy to kicha i softkicha !!!

--
* * * PoZdRoWiOnKa * * * *
byczketom_at_poczta.onet.pl