Re: SCSI Boot

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Tue 09 May 2000 - 00:46:22 MET DST

Użytkownik "Tomek Jaszowski" <tjasz_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl> napisał w
wiadomości news:39173AF8.C31D574_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl...

> Dzieki za odpowiedz, ale chcialem zauwazyc ,ze opcja Boot Sequence:
> SCSI,... powinna wlasnie umozliwiac botowanie dysku (tylko dysk twardy
> ustawiony na ID 0) podpietego pod kontroler scsi nie posiadajacy biosu.

Chyba nie. Ta opcja ma w ogóle umożliwić start z dysku SCSI podłączonego do
kontrolera z BIOS-em, co normalnie przy podłączonym dysku IDE nie jest za
bardzo możliwe.

> Probowalem to zrobic na komputerze kolegi, w pracy i poszlo (ma
> kontroler bez biosu i plyte Intel Lx (oryginalna ;) )), mysle, a nawet
> jestem pewien, ze to wina mojego kontrolera (TEKRAM 315U),

IMHO ciepło. Jaki kontroler ma kolega? AFAIR BIOS płyt głównych zawierał
wsparcie dla bezbiośnych kontrolerów NCR 810.

JoteR