Re: SCSI Boot

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl.spam)
Data: Tue 09 May 2000 - 00:30:29 MET DST

Tomek Jaszowski wrote in message
<39173AF8.C31D574_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl>...
>Probowalem to zrobic na komputerze kolegi, w pracy i poszlo (ma
>kontroler bez biosu i plyte Intel Lx (oryginalna ;) )), mysle, a nawet
>jestem pewien, ze to wina mojego kontrolera (TEKRAM 315U), ale na razie
>nie jestem tego w stanie sprawdzic. (Producent nie podaje na ten temat
>dokladnych informacji, tzn informuje tylko, ze ten model nie posiada
>Biosu)

Zobacz na strone Tekrama bo jest do niego nowy bios (albo do podobnego
modelu) byc moze uda Ci sie wrzucic bios kontrolera do biosu plyty
glownej (da sie to zrobic o ile masz wysrtarczajaco duzo moiejsca we
flashu)
Szczegoly www.bios.z.pl czy jakos tak - poszukaj jakas wyszukiwarka.

Slawek