Re: Re: Odp: Odp: Odp: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 08 May 2000 - 10:53:00 MET DST

> Nie istnieje zaden wirus sensu stricto, bo fizycznie nie ma takiej
> mozliwosci. Jesli uznamy ILOVEYOU za wirusa (a nie jest nim) to
> owszem, sa "linuxowe" wirusy.

Hmm... chodzi mi o wirus stricte linuxowy - jest cos takiego,
oczywiscie zostal napisany testowo i raczej rozprzestrzenianie
jest wykluczone. Zreszta dzis na pl.comp.security jest dosc ciekawy
post na ten temat.

OK, mowie o teorii.

--
Aktualnie moimi ulubionymi piosenkami sa:
Summoning "Where Hope And Daylight Die" i  "A Distant Flame Before The Sun".