Odp: kłopoty ze zgrywaniem video

Autor: sebek (sebastk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 May 2000 - 10:55:45 MET DST

Użytkownik Jacek Popławski <jp_at_ulgo.koti.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn8hb68s.rd.jp_at_localhost.localdomain...

> ale czy _dokładnie_ to samo ci się dzieje? zniszczone filmy? czy po prostu
> mniej klatek?

I to i to. Mam ta sama karte i w 640x480 tez zrywa (PII350, 64 ram, plyta
Aopen i slaby dysk Seagate :-(.
Zrywa mniej lub bardziej w zaleznosci od wybranego kodeka, a np. w opcji bez
kompresji nic nie zgrywa (widze ciemnosc). Zauwazylem (bystrzak), ze
najmniej zrywa (chodzi mi o takie postrzepione przejscia miedzy klatkami)
przy wybraniu jak najwiekszej kopresji. Wtedy dysk ma mniej do przerobienia
(zapis ma mniejsze rozmiary i dysk nadaza), ale zasowa porcek - musi to w
locie skompresowac. Dobre wyniki w tej rozdzielczosci mam w kodeku PIC Jpeg
(jakos tak).

Pozdrawiam
Seba