Re: Nowy komp

Autor: Barteczek (bgrabowski_at_go2.pl)
Data: Mon 08 May 2000 - 09:39:29 MET DST

Wg. mnie nie trzeba tak mocno zależy jakie programu będzie używał.
Mój ojciec ma syudio muzyczne i używa programu Saw 32, jednocześnie może
odtworzyć coś około 10 ścieżek potem kompuuter mu się nie wyrabia na razie
mu wystarczało teraz będzie zmieniał na PIII.
Dotychczasowa konfiguracja
Amd K6-200, 64 ram,dysk IBM 371350,
Więc od ciebie zależy jaką będzie miał szybkość, na tej konfiguracji
powyższej można pracować. Możesz coś kupić lepszego polecam PII i 128Mb
RAM!, dysk jakiś Ide 7200obr.
Zależy to też od programu do hard disk recorder chyba Cubase Audio jest
bardziej wymagający

Użytkownik Yeh <pete67_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:LwqR4.34382$O4.701577_at_news.tpnet.pl...