Odp: Nowy komp

Autor: tpsa (marekg_at_ats.pl)
Data: Mon 08 May 2000 - 13:48:47 MET DST

KONIECZNIE duży, Szybki twardziel, najlepiej SCSI albo 7200RPM.
Wnioskowałbym za P III Copermine. Z AMD czasami soft nie do końca chce
poprawnie chodzic, nie da sie ukryć, że najwięcej optymalizacji jest pod
intela /a aemdeki nie są w 100% zgodne/, muzyka dobra z tańszych to
oczywiście SB Live.

--
Pozdrawiam serdecznie
Marek Gierszewski