Nowy komp

Autor: Yeh (pete67_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 May 2000 - 05:29:47 MET DST

Witam
Kumpel chce nowy komputerek
To raczej ja będę go kładał
Problem mam natomiast z konfiguiracją Sprzęt ma raczej być używany do muzyki
(nagrywanie gitary , może jakiś sampler itd... )
Facet gdy postawi go pod stołem , żadko nie będzie go rozbierał ani nic
mieszał
System raz uruchomiony musi pracować bez zażutu więc raczej pomijam sprawy z
podkręcaniem
Grafika jest nieistotna przypuszczam że jakieś TNT lub coś słabszego
Ale reszta ?Pytanie jest następujące
Jaka płyta ,twardy, procek, no sami wiecie,
Wybór jest duży a ma być niezawodnie szybko i tanio ( widzę to w takiej
kolejności)

Yehu