Re: I Love You zaatakowal juz 350.000 komputerow za woda

Autor: Pawel Kierski (pkierski_at_mks.com.pl)
Data: Mon 08 May 2000 - 08:39:32 MET DST

Użytkownik Michal Kawecki <mk/remove_spam/@iq.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3915f33e_at_security.net.pl...

[...]
> Poza tym nie bardzo rozumiem, jak można zrozumieć co się dzieje w
> systemie nie widząc, z czym właściwie pracujemy. Rośnie nam generacja
> komputerowych analfabetów, co najdobitniej pokazuje liczba zarażonych
> komputerów...
  Nie do końca się zgodzę. Osobiście np. umiem jeździć samochodem,
ale jestem analfabetą (wg Twojego rozumienia) co do jakichkolwiek
napraw tegoż. To naturalne, że są ludzie używający, ale nie wiedzący
co w środku. Na początku motoryzacji kierowcy to byli zapaleńcy,
którzy najczęściej sami konstruowali swoje wehikuły. A teraz?
  Ale to już temat na inną dyskusję i inną grupę.

    Paweł Kierski
    pkierski_at_mks.com.pl