Re: 2 klawiatury NARAZ mozna ???????????????????

Autor: T.K. (tkrol_at_intellinet.com.pl)
Data: Sun 07 May 2000 - 21:21:25 MET DST

"Glina" <glina_at_promail.pl> wrote in message

> 2 x ps2 na 100% nie , nawet z przelacznikiem - nie za bardzo wiem dla
czego
> ale urzadzenie ps2 musi byc podlaczone przed wlaczeniem kompa

Eee tam, opowiadasz. Jeszcze mi się nie zdażyło żeby klawiatura PS/2
podłączona już po starcie komputera nie działała! Często przekładam je też
na "żywca" i jest OK (nawet port się żaden nie spalił :-)))
Poza tym to niczym (oprócz wtyczki) nie różni się od tej DIN, więc zasada
stosuje się i w płytach AT.

A co powiesz na notebooki, gdzie działa klawiatura wbudowana równocześnie z
zewnętrzną? Tak, tak, pewnie to specyfika sprzętu, no ale jak widać możliwe.

Co innego z myszkami - te z reguły po podłączeniu do włączonego kompa nie
działają, ale tu znowu z wyjątkiem notebooków i niektórych komputerów gdzie
się da.

Pozdrawiam
T.K.