Re: 2 klawiatury NARAZ mozna ???????????????????

Autor: Glina (glina_at_promail.pl)
Data: Sat 06 May 2000 - 20:27:55 MET DST

> Czy mozna miec podlaczone 2 klawiatury naraz ?
> albo jakos latwo sie przelaczac ?
> Bo mam normalna, ale chce tez kupic taka bezprzewodowa
> mala klawiaturke (ta czarna z testu w Chipie 5/2000 s.60)
> do wygodnego pisania textow, odpowiadania na e-maile itp.

2 x ps2 na 100% nie , nawet z przelacznikiem - nie za bardzo wiem dla czego
ale urzadzenie ps2 musi byc podlaczone przed wlaczeniem kompa
za to z klawiaturami starego typu nie widze zadnych problemow , bo te mozna
bylo odlaczac przelaczac itp na zywca , musial bys tylko kupic lub zrobic
odpowiedni przelacznik

Pozdrawiam . Glina