Re: Jak zrobic nieaktywne przyciski klawiatury.

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Fri 05 May 2000 - 13:46:19 MET DST

On Tue, 2 May 2000, Hallucinogen wrote:

> Czesc wszystkim.
> Na swojej klawiaturze mam takie 2 calkiem zbedne jak dla mnie przyciski
> jeden to taki ze znakiem Windy a drugi to obok dzialajacy chyba jak prawy
> przycisk myczy.Problem w tym ze w niekturych grach po przypadkowym
> nacisnieciu tych przyciskow wylatuje sie do Windy i jakby je wyrzucic to no
> wlasnie jak to zrobic?
> Dzieki za wszelkie porady.

Jest taki program u MS (18,5 MB) InteliType Pro do obslugi klawiatur
MS. Poza bajerami dodatkowych klawiszy mozna zdefiniowac
niezalezna wylaczenie kazdego z 3 windowych klawiszy. Po instalacji w
Panelu sterowania - Klawiatura dostepne sa nowe karty. Nie wiem jak
program dziala ze zwykla klawiatura - moze ok, a moze nie. Jak nie
znajdziesz, napisz na priva - podesle.

Pozdrawianko!

Arkadiusz Soroka
Instytut Procesow Informacyjnych Torun