Jak zrobic nieaktywne przyciski klawiatury.

Autor: Hallucinogen (chlop_at_promail.pl)
Data: Tue 02 May 2000 - 03:44:59 MET DST

Czesc wszystkim.
Na swojej klawiaturze mam takie 2 calkiem zbedne jak dla mnie przyciski
jeden to taki ze znakiem Windy a drugi to obok dzialajacy chyba jak prawy
przycisk myczy.Problem w tym ze w niekturych grach po przypadkowym
nacisnieciu tych przyciskow wylatuje sie do Windy i jakby je wyrzucic to no
wlasnie jak to zrobic?
Dzieki za wszelkie porady.

--
hprzemek_at_kki.net.pl