Re: Nie wyłączajcie pamięci wirtualnej!

Autor: holyboy (holyboy_at_thewatercooler.com)
Data: Fri 05 May 2000 - 00:35:23 MET DST

"ZZn" <zimnyzenon_at_hotmail.com> wrote in message
> Jednostka Pszemol_at_BigFoot.com (Pszemol) nastukała w

> O tak, doskonali :-)) Przeciez Micro$hit zatrudnia geniuszy. Nie chce sie
> powtarzac, gdzie indziej napisalem dlaczego uwazam ich za lamerow.

alez skad
przeciez nie od dzis wiadomo, ze w redmond siedza debile, idioci, ignoranci.
oni przyjmuja do pracy tylko nieukow. ich sekretarki mowia tylko po
portorykansku i to slangiem. bill ma od dziecka wodomozgowie, a caly zarzad
microsoftu zebrano wsrod pacjentow z zespolem downa. w dodatku oni tam nic
nie robia; tych pare tysiecy ludzi tam siedzi i pije kawe i liczy szmalec na
rachunkach bankowych. w dodatku na liczydlach, bo im sie windowsy
zawieszaja. no po prostu czeski film. jak to sie jeszcze kreci - naprawde
nie wiem.