Re: Nie wyłączajcie pamięci wirtualnej!

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Wed 03 May 2000 - 22:29:51 MET DST

Jednostka Pszemol_at_BigFoot.com (Pszemol) nastukała w
<8emd3r.6r.0_at_pszemol.net>:

>Nie rozumiem co ma piernik do wiatraka... czyżbyś nie cenił programistów
>z MS? Przecież to bardzo dobrzy fachowcy,

O tak, doskonali :-)) Przeciez Micro$hit zatrudnia geniuszy. Nie chce sie
powtarzac, gdzie indziej napisalem dlaczego uwazam ich za lamerow.

>ci gorsi odpadają niestety po
>miesiącu, dwóch... Praca w wielkiej firmie nie polega na cackaniu się z
>nieukami, nie nie.

Jakie to piekne... jestes idealista... Po prostu troche trudno, aby
szefowie, ktorzy sami nic nie umieja, wyrzucali na zbity pysk niedouczonych glabow...

--
      Pozdrowienia, Zen0n
HZ: 'Cezary wszedl do okraglego