Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: holyboy (holyboy_at_thewatercooler.com)
Data: Fri 05 May 2000 - 00:29:11 MET DST

"Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote in message
l...

> Mnie rzadko - ale glownie dlatego, ze rowniez poprawiam dzielo instalatora
> wycinajac dokladnie, co tylko sie da, do tego staram sie rowniez nie
> uzywac dostarczanych z winda narzedzi - zaczynajac od IE wlasnie.
> Netszkapa mi sie _nie_ wywala.

a to ciekawe, bo ja uzywam wszelkich narzedzi jakie mi wpadna w rece:
microsoftu, macromedii i adobe i rzadko co mi sie wywala i nie mam do nikogo
pretensji. no, moze czasem, jak sie wywala:-))

(i tez nic nie poprawiam po zadnych instalatorach i nic nie wycinam, bo
jakos tak sie sklada ze sprzet ktory skladam jest wykrywany przez windy
bezblednie)