Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Thu 04 May 2000 - 13:57:43 MET DST

Arkadiusz Danilecki wrote:

> 1) Olewanie standardow. Przyklad : olali polska norme kodowania znakow
> i wprowadzili swoja, cp-1250. Polska norma to odpowiedniki miedzynarodowej
> normy ISO-8859-2.

Nie widziałem gorszej bzdury. Program ma prawo posługiwać się własnym
wewnętrznym sposobem kodowania/zapisu. I Tobie nic do tego. Widocznie
twórcy uznali, że tak jest szybciej/lepiej. Wystarcza, że dokumenty
produkowane na zewnątrz są zgodne ze standardem. Jeżeli tego nie
potrafisz ustawić to miej pretensję do siebie. BTW Polska Norma już od
dłuższego czasu nie obowiązuje.

> 2) Klamstwa. Czyli marketing. Slawny ,,pierwszy system 32-bitowy'' (podwojne
> klamstwo - tylko krok w kierunku 32 bitowego systemu i na pewno nie pierwszy,
> bo byly juz i amigaOS i system dla makow, dla PC-tow nawet nie byl pierwszy:
> freeBSD i Linuks to mniej wiecej 90-93,

I co wtedy ten system potrafił? Mrugać na przemian dwoma światełkami?
Nie rozśmieszaj mnie. I to chyba jasne, że dla PC.

a OS/2 ?

Późniejszy. Początki wspólne, ale OS/2 pojawił się później.

Pozdrawiam

Karol