Re: Jaki Monitor 17'

Autor: Depesz (depmar_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 May 2000 - 22:58:01 MET DST

On Mon, 01 May 2000 14:16:59 GMT, "igoR" <igs_at_USUN.TO.psynet.net>
wrote:

>"Fido" <rkdantes_at_poczta.onet.pl> wrote in message
>
>tak : taka do szorowania zlewu :-)
>w przypadku wszystkich lepszych kineskopow naprawde
>trzeba sie postarac, aby uszkodzic powierzchnie antyrefleksyjna
>BTW, smutna to prawidlowosc, ale zauwazylem , ze nie trzeba sie
>specjalnie starac w przypadku CTX-ow.
>W kazdym razie widzialem dwa takie - poplamione i porysowane,
>mimo, ze czyszczone zupelnie przyzwoicie :-(

czesc
ja ma ctx'a. czyszcze go regularnie szmatka (flanelka) i nie ma
zadnych porysowan. inna sprawa ze nie wiem za bardzo czym go czyscic.
ostatnio czyscilem mister musscle (czyt. mister masyl , nie wiem jak
to sie pisze :-P ), kiedys uzywalem ojca srodka do okularow :-)
na jakies drogie, specjalistyczne preparaty szkoda mi kasy, a jak na
razie powierzchnia antyrefleksyjna monitora jest ok
...napiszcie czym czyscicie monitory.
pozdrawiam
Marcin "depesz" Depczynski
depmar_at_poczta.onet.pl