Re: Re: To co sie da podziel na dwa = Microsoft stereo

Autor: Milo (milo_ja_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 02 May 2000 - 10:16:51 MET DST

Jakub Wojciak <qbeuek_at_zdnet.com.pl> pisze...

> OpenGL umiera? Wątpię... Sam ostatnio zacząłem w nim programować i uważam,
> że jest o wiele bardziej przejrzysty od DirectX. DirectX jest bliżej
sprzętu
> i dlatego może być wydajniejszy, ale jego zasadniczą wadą jest
Zaleta DirectX jest to ... ze posiada moduly DirectPlay/Music/Sound/Input
itp. Direct3D w porownaniu z OpenGL jest strasznie zakracony. Gdyby wieksza
ilosc kart graficznych (a w tym kierunku wszystko zmierza) w pelni
obslugiwalo OpenGL to na pewno nikomuby sie nie chcialo robic pod D3D grafiki
3D. Wg. mnie DX ratuja te wlasnie dodatkowe moduly, a nie D3D czy DD.

--
Milo
milo_ja_at_priv1.onet.pl