Jak utworzyc szybka partycje ?

Autor: Hallucinogen (chlop_at_promail.pl)
Data: Tue 02 May 2000 - 02:58:13 MET DST

Czesc wszystkim.
Wiec mam taka tam mala partycje jako ostatni dysk lobiczny FAT na ktorej
umiescilem Win386.swp gdzie wielkosc klastrow na tym dysku ustawilem na
32KB.Jak to jest wlasnie z ta wielkoscia klastrow i polorzeniem tej partycji
chodzi mi o szybkosc czytania owego pliku. Prubowalem wylaczyc pamiec
wirtualna ale do tego to mam chyba troche za malo pamieci RAM.
Dzieki wszystkim za porady.

--
hprzemek_at_kki.net.pl
chlop_at_promail.pl