Re: Jak utworzyc szybka partycje ?

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Wed 03 May 2000 - 22:29:53 MET DST

Jednostka chlop_at_promail.pl (Hallucinogen) nastukała w
<390e405a$2_at_news.vogel.pl>:

>Czesc wszystkim.
>Wiec mam taka tam mala partycje jako ostatni dysk lobiczny FAT na ktorej
>umiescilem Win386.swp gdzie wielkosc klastrow na tym dysku ustawilem na
>32KB.Jak to jest wlasnie z ta wielkoscia klastrow i polorzeniem tej
>partycji chodzi mi o szybkosc czytania owego pliku.

Na szybkosc czytania wlywa przede wszystkim jego wielkosc, oraz wielkosc
pamieci podrecznej Twojego dysku twardego, jak rowniez wielkosc cache'u
dyskowego w Twojej Windzie...

>Prubowalem wylaczyc
>pamiec wirtualna ale do tego to mam chyba troche za malo pamieci RAM.

No do tego, to trzeba miec 'troszke' pamieci... W W95 mozesz zaryzykowac
juz przy 192MB, w W98 takim rozsadnym minimum jest 256MB.

--
       Pozdrowienia, Zen0n
Graffiti: 'Zycie jest za ciezkie,