Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 02 May 2000 - 01:18:54 MET DST

ZZn <zimnyzenon_at_hotmail.com> w artykule news:8ehqjk.3vvkcj3.1_at_news.pss.rzondzi.4.always.net pisze...
> Jednostka Pszemol_at_BigFoot.com (Pszemol) nastukała w

> Tu sie niczym nie rozni od artystow pracujacych w M$

Nie masz pojęcia o czym mówisz... powtarzasz głupie plotki.

> Oczywiscie, pisanie z ogonkami obowiazuje w USENECIE, co sie przejmowac
> setkami ludzi, ktorzy nie maja mozliwosci czytac polskich znakow, chociazby
> dlatego, ze mieszkaja za granica... Poza tym jedyna prawidlowa metoda
> kodowania (QP) jest niekompatybilna z OE ...

Oj biedaku... i znów slogany bez pokrycia... aż mi się nie chce dementować.
Dodam tylko, że sam piszę z USA - jak widać można, trzeba tylko mieć dobry
czytnik newsów, taki jak ja mam: MS Outlook Express v5 (lub ostatecznie v4).