Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Mon 01 May 2000 - 22:08:03 MET DST

Jednostka Pszemol_at_BigFoot.com (Pszemol) nastukała w
<8ehsvi.3vvmkvr.1_at_pszemol.net>:
>Nie powiem, gdyż niczego po instalacji z Windows nie usuwam, po co?.

Po ot, zeby nie bylo na dysku smieci, ktorych nie uzywam, takich jak M$
NetMeeting, czy M$ nie pamietam jak te gowno sie nazywa... Zabawne jest to,
ze biblioteki *.dll, ktorych potrzebuja te smieci instalator doinstalowuje
tak czy siak.

>Wręcz doinstalowuję różne rzeczy...
>Usuwając różne rzeczy nie przystosowane do usuwania i poprawiając potem
>ręcznie coś, co przez to nie działa zwyczajnie szukasz guza, prosisz się
>o kłopoty... i jak widzę, masz je a ja nie :-)

Wbrew pozorom poprawiam to, czego geniusze z M$ nie potrafia dobrze zrobic.
I nie mam zadnych problemow, z tym, ze musze poswiecic sporo czasu, aby to
wszystko dopiescic.

>A ci co ją krytykują po prostu jej nie znają...

O tak :-) Znam Winde az za dobrze i chocbys nie wiem jak tego nie chcial
uzywam argumentow merytorycznych - faktow. Winda jest napisana jak jedna
wielka kaszana i przy kazdej reinstalce trzeba poprawiac cos, co madrzejszy
od uzytkownika instalator spieprzy.

>Zaraz po instalacji okaleczają ją, więc nie mają nawet porównania bo nie
>widzą jak działają Windows niezepsute.

Ja niczego nie okaleczam, wyrzucam tylko nieuzywane programy. I wtedy Winda
dopiero zaczyna pracowac jako tako, bo dostaje wyraznego przyspieszenia i
poprawienia stabilnosci o minimum 20%. To sie nazywa optymalizacja, jakbys
nie wiedzial.

>Widzą tylko żałosny efekt swojej zabawy... :-(

Jezeli nie poprawie tego co instalator Windy spierdoli, to ja widze tylko
zalosny efekt glupoty i niekompetencji programistow Micro$hitu.

--
             Pozdrowienia, Zen0n
'Zdazy Dunga !!!! Nie zdazy !!! A jednak zdazyl'