Re: Zasypianie komputera

Autor: DrYazzgod (DrYazzgod_at_interia.pl)
Data: Sun 30 Apr 2000 - 15:25:17 MET DST

Mariusz wrote:

> ludzie za przeproszeniem po co instalujecie te pierdoly
> wygaszacze i inne badziewia?
> wlaczcie sobie funkcje oszczedzania monitora, a nie jakies
> rybki w akwarium

  Moze i jestem bufonem :) , ale mam wygaszacz Matrix i jak
  przychodza do mnie znajomi, ktorzy nigdy nie dotykali
  klawiatury, a widzieli film, i zobacza ten wygaszacz,
  to robia taakie faajne wieeelkie ooczy. Hi, hi, hi... :))

--
	DrYazzgod
  Pszemol: W ogole sygnatury sa niepotrzebne... mimo, ze OE je ma.