Odp: Zasypianie komputera

Autor: Mariusz (amvid_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Apr 2000 - 02:22:13 MET DST

ludzie za przeproszeniem po co instalujecie te pierdoly - wygaszacze i inne
badziewia?
wlaczcie sobie funkcje oszczedzania monitora, a nie jakies rybki w akwarium
i inne glupoty,
ja nawet slyszalem o wirusie rozsylanym jako wygaszacz ekranu
chyba jakies piwo (juz nie pamietam)
czego to nie wymysla ;)

Użytkownik DrYazzgod <DrYazzgod_at_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:390B2AD4.C59BDB71_at_interia.pl...