Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sun 30 Apr 2000 - 02:55:42 MET DST

Dariusz <teletext_at_poczta.onet.pl> w artykule news:390B22A1.15D7_at_poczta.onet.pl pisze...

> Witaj Expercie Pszemolu.
> Ty wszystko potrafisz, nawet w assemblerze napisac przegladarke WWW.

Tego nie powiedziałem - chyba nie próbowałbym, gdyż i w C/C++ miałbym
pełnię możliwości - po co zatem sięgać po assembler? Na upartego i w VB
da się pewnie napisać przeglądarkę nawet bez wykorzystywania kontrolki
WebBrowsera, ale PO CO? Czy naprawdę uważasz się za takiego mądralę
że potrafiłbyś stworzyć program lepszy od zespołu profesjonalistów?
Troszkę pokory, panie Expert! Troszkę pokory...

> Jak bedzie gotowa to ja umiesc na stronie www do testow.

Jak na razie to ja się tu nikomu swoją przeglądarką nie chwaliłem, jak Ty.
Jak tylko Ty udostępnisz swoją (zapewne wraz ze źródłami?) to chętnie ją
przetestuję i opublikuję ocenę porównawczą w stosunku do MS IE 5.0
Obiecuję, że będę obiektywny.... :-)

> Cienki to jest papier toaletowy ktorym sie podcierasz.

Widzę, że i kulturą nie grzeszysz...

> Podobno masz lepsza napisana w assemblerze.

Przyśniło Ci się? Ja tego nie napisałem.

> Koniec dyskusji.

Jak to mówią, z głodnym się nie najesz...

p.s. Już Ci mówiłem, że na sztuczki z forwardowaniem na pl.test mnie nie nabierzesz.
Ripostę moją na te Twoje głupoty niestety zawsze wszyscy usłyszą, przykro mi... :-)