Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Jakub Wojciak (qbeuek_at_zdnet.com.pl)
Data: Sun 30 Apr 2000 - 10:13:55 MET DST

>Witaj Expercie Pszemolu.
>Ty wszystko potrafisz, nawet w assemblerze napisac przegladarke WWW.
>Jak bedzie gotowa to ja umiesc na stronie www do testow.

>Podobno masz lepsza napisana w assemblerze.

<WYZWANIE>
Zwykle jak slucham wypowiedzi idioty to jest mi po prostu przykro. Darku,
Jacku, czy po prostu Expercie pokaz _jakikolwiek_ program napisany przez
siebie samego, a sam bede cie bronil przed atakami innych.
Na razie (a grupy dyskusyjne czytuje od roku) nie pokazales, ani nie
powiedziales jeszcze niczego, co by swiadczylo o tym, ze potrafisz zrobic
_cokolwiek_!
</WYZWANIE>

Jak na razie jestes cienias.
pozdrawia