Odp: Odp: To co sie da podziel na dwa = Microsoft stereo

Autor: Adam Bukietyński (abukiet_at_ka.home.pl)
Data: Sun 30 Apr 2000 - 00:39:43 MET DST

> Bronek dodatkowo
> grozi wszystkim sklepom w miescie ze jak beda sprzedawaly chleb
> inny niz Pana Bronka to przestanie im sprzedawac chleb, maselko
> i sam wybuduje wlasne sklepy.
Jak pan Wladek wynalzl i wypiekal przepyszne kajzerki to pan Bronek
zaproponował Panu Wladkowi wykupienie piekarni, a jak ten sie nie zgodzil to
mu wlozyl pod poduszke glowe jego ulubionego pieska i Pan Wladek sie
zgodzil.
L. Balcerowicz wedlug mojej wiedzy obniza podatki ( wlasnie rozliczylem
PIT-y).
pozdrowienia AB

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl