Odp: Odp: To co sie da podziel na dwa = Microsoft stereo

Autor: Robert Cichowlas (robcicho_at_priv2.onet.pl)
Data: Sun 30 Apr 2000 - 04:18:31 MET DST

Użytkownik Adam Bukietyński <abukiet_at_ka.home.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8efo69$fjk$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...

> Jak pan Wladek wynalzl i wypiekal przepyszne kajzerki to pan Bronek
> zaproponował Panu Wladkowi wykupienie piekarni, a jak ten sie nie zgodzil
> mu wlozyl pod poduszke glowe jego ulubionego pieska i Pan Wladek sie
> zgodzil.
Nie wiedzialem, ze pan Bronek jest pochodzenia ...... a z Palermo. Ma
prawo.
> L. Balcerowicz wedlug mojej wiedzy obniza podatki ( wlasnie rozliczylem
> PIT-y).
> pozdrowienia AB

To jestes Pan geniusz i chyle glowe w najwiekszym unizeniu.
Tylko jak mozna obnizac podatki podwyzszajac nieustnnie akcyze,
vat. cla ?
Pozdr. R.C.