Re: EasyCD Creator 4.0 dostal swira

Autor: Arek Iskra (arek_at_ka.home.pl)
Data: Sat 29 Apr 2000 - 13:04:07 MET DST

>Ostatnio zmienilem
>naped na Plextor PlexWriter PX-W8432Ti no i zaczelo sie.

A sprawdziłeś, czy Easy CD obsługuję prawidłowo tę nagrywarkę? Tzn, czy
Adaptec uwzględnił ją na liście urządzeń obsługiwanych prze tą wersję Easy
CD. Miałem podobny problem wcześniej z Philipsem, z oryginalnym Easy CD
Creatorem działał, po zmianie na nowszą wersję nie bardzo.

>poza tym mam jeszcze Nero, CDRWIN i Feurio i wszystkie
>nagrywaja tez OK).

To w czym problem? IMHO wystarczy jeden a dobry soft do nagrywania,
instalacja innych powoduje tylko problemy :-)

--
Pozdrowienia
Arek