EasyCD Creator 4.0 dostal swira

Autor: AudioTechnica (audiotechnica_at_prodigy.net)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 20:30:58 MET DST

CZe,

Mialem ja sobie EasyCD Creator 4.0 DeLuxe no i do tego
wypalarke Ricoh RW7060A i wsio bylo OK. Ostatnio zmienilem
naped na Plextor PlexWriter PX-W8432Ti no i zaczelo sie.
Cokolwiek nie sprobuje wypalic Creatorem, to gdy pokaze sie
okienko ze statusem zapisywania i dojdzie do "Writing track" to
progress indicator stoi w miejscu, po chwili bufor sie oproznia
i creator radosnie zamyka my pusta plyte (!) oraz w error log
pisze "ASPI Failure", "Flush failed" i znowu "ASPI Failure".
Przeczytalem w helpie na temat tych bledow, ale jedyne co
tam oferuja to reinstalka creatora. Co dziwniejsze, stary ricoh
dziala OK po przelozeniu. Probowalem juz wszystkiego: reinstalka
Creatora+update'y (mam wszystkie az do 4.02Sc 287), proba
instalacji warstwy ASPI od plextora (1.25) potem zmiana firmware
z 1.07 na 1.05 i z powrotem i inne sztuczki. Nic nie pomaga.
Moj system to Windoze2000 Pro US, ASPI Adaptec 4.60.1021,
nagrywara Plextor jw. (firmware 1.07). Musze znalezc rozwiazanie
inne niz reinstall windy wiec teksty typu "format c:" albo
"postaw
linuxa i uzywaj cdrecord" sobie odpusccie (btw, mam linuxa i
cdrecord
dziala OK :)), poza tym mam jeszcze Nero, CDRWIN i Feurio i
wszystkie
nagrywaja tez OK).

--
AudioTechnica (or equivalent)