Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Dariusz (teletext_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 23:42:07 MET DST

> a to ze nie udostepniaja jawnie pewnych funkcji to oznacza ze twoja
> przegladarka bedzie gorsza, bo ty zwyczajnie nie potrafisz tych funkcji
> napisac samemu i skoro nie masz gotowcow to sie poddajesz... gratuluje
> inwencji, tworczego rozwiazywania problemow itp itd...

Kolego masz racje, ale sie mylisz.

Wlasnie dzisiaj sad zobowiazal M$ do usodtepnienia kodu do pisania
wszelkich aplikacji pod windows.

Bedzie kod to napisze.
Kod jest ukryty w aplikacji IE
i piszac przegladarke WWW w VB moge dojsc jedynie do sciany pod nazwa
IE, czyli to monopolista tak zdecydowal.

Mozesz pisac przegladarke w C++.
Ale wybralem VB i to moj wybor.

A moje prawo, aby monopolista mnie nie ograniczal.
I sad to wlasnie dzisiaj wyrazil w postanowieniu.

Dariusz