Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Tolo Pepper (tolo_at_ct.com.pl)
Data: Sat 29 Apr 2000 - 01:51:34 MET DST

>taki mam zwyczaj. I tylko w windzie (zalozmy, ze mowimy teraz
>tylko o systemach okienkowych) zdarzalo mi sie dosyc czesto
>uciekac sie do linii polecen, bo metoda "normalna" byla po prostu
>nie do przyjecia. Ze wspomne tu chociazby kopiowanie plikow z
>uzyciem eksploratora - glupszego rozwiazania juz sie chyba nie
>dalo wymyslec.

co???? a co ci dokladnie nie pasuje?
ale jesli wolisz pisac "copy c:\xxx\xxx.xxx y:\yyy\" to twoja
sprawa. ja wole wygodnie przeciagnac obiekt myszka z jednego do
drugiego okna.
to, ze gui windows jest najlepsze to fakt niepodwazalny...

tolo pepper/krzynka piwa ltd.
http://tolo.kesel.com.pl/
tolo_at_ct.com.pl
16104740