Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 16:33:15 MET DST

> Odpowiedz: Bo Netscape nie zadał sobie trudu aby dopasować swoją aplikację
> do stylu i warunków pracy w Windows, nawet nie dostosował jej wyglądu
> zewnętrznego i jest niezestrojona z innymi aplikacjami. Przeniósł tylko
> na żywca, bezmyślnie kod spod uniksa do Windows - no i efekty widać :-(

Znowu sie z Toba zgodze. Dodam tylko, ze gdyby Navigator zostal dopasowany
do "stylu i warunkow pracy w Windows", to bym go nie uzywal, bo nie lubie
programow wywalajacych sie bez powodu, zzerajacych komplet zasobow
systemowych i wieszajacych system. Na szczescie produktem Netscape'a
jeszcze mi sie nie udalo wylozyc windy, w przeciwienstwie do IE.

> Widzę, że Ty również ślepy... A ze ślepym o kolorach sobie ciężko pogadać.

Za to slepi maja znakomicie rozwiniete inne zmysly ;)

> bo jego komp jest inny od kompa kolegi. A to, że jest poobwieszany
> zwykle niepotrzebnymi programami jak choinka na święta nie przeszkadza

Z Twojej wypowiedzi wynika, ze sama winda nie jest poobwieszana zwykle
niepotrzebnymi programami? Oj, tu bym juz polemizowal...

> Dla kogoś, kto chce symulować Nortona Commandera w Windows - może jest...
> Natomiast gdy zrozumiesz filozofię Windows i zaczniesz używać jego elementy
> zgodnie z przeznaczeniem to przekonasz się, że gołe Windows jest wygodne,
> funkcjonalne i efektywne.

Nie zgodze sie - oraz filozofii windy nie chce rozumiec, bo nie ma czego.
Jesli cos jest z gruntu rzeczy pokrecone, to robie to cos po swojemu -
taki mam zwyczaj. I tylko w windzie (zalozmy, ze mowimy teraz tylko o
systemach okienkowych) zdarzalo mi sie dosyc czesto uciekac sie do linii
polecen, bo metoda "normalna" byla po prostu nie do przyjecia. Ze wspomne
tu chociazby kopiowanie plikow z uzyciem eksploratora - glupszego
rozwiazania juz sie chyba nie dalo wymyslec.

> To normalne w newsach - nie ma za co przepraszać, tak się tu dyskutuje!

W ten sposob wyrabiam sobie na poczatek dobra opinie, na wypadek, gdyby
pozniej zdarzylo mi sie jakims wulgaryzmem rzucic :)

Chektor
..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060..
..chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl...................................