Odp: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: DB (hollow_at_think.twice.before.sending.me.spam.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 11:38:13 MET DST

> Nikt przeciez nikogo nie zmuszal do kupowania produktow Billa G. , kazdy
> robil
> to na wlasna reke wybierac program najlepszy. Wcale mnie nie dziwi, ze
> Microsoft do Windowsa dolaczal (za darmoche) swoja przegladarke IE, a nie
> przegladarke firm konkurencyjnych , to przeciez logiczne.

Dokladnie, to ze MS ma IE a nie uzywa na przyklad netscape to tylko i
wylacznie zaleznosc
pewnej umowy, ktorej nie bylo. Bo i po co ma byc, skoro MS zrobic cos
wlasnego
za co swoim pracownikom juz zaplacil i w dodatku okazuje sie lepszym
(funkcjonalnie)
od NN. W takim przypadku Gdybym byl gosciem z MS moglbym przyjac druga
alternatywe
tylko po podciagnieciu NN do pewnych standardow funkcjonalnosci i za pewna
kase oczywiscie...
takie sa juz prawa rynku... nikt konkurencji po pupci nie bedzie klepal...
nn rozwija sie o wiele
wolniej i od pewnego czasu zamiast promowac wlasny standard probuje
funkcjonalnoscia nadgonic IE.
nie daje rady i juz monopol... jaki monopol? przegladarek na rynku jest
wiecej niz mam palcy
nikt ustawa prawna nie uznal, ze nalezy uzywac tylko IE bo tylko MS ma
monopol na przegladarki.
Tak sie dzieje w przypadku naszego alkoholu, gdzie na wode ma monopol Polmos
i lamanie tego
monopolu nazywa sie pedzeniem bimbru i mozna za to posiedziec...
OS'ow tez jest juz w brud i co z tego?
W przypadku szybkiego rozwoju produktow MS nie bylo nikogo kto by rozwijal
swoj produkt tak szybko
jak MS, nie przecze ze takze przez agresywna polityka panow z MS ale to
chyba tez normalne na rynku.

> Nawet pojawienie sie na rynku dobrych i do tego darmowych systemow
> operacyjnych
> (Linux, beOS) nie zniechecilo ludzi do wydawania pieniedzy na drogie
> Windowsy !!!
Z braku opragramowania.

Vide BeOS, moze i fajny system ale nie slyszalem aby jakies powazne firmy
zajely sie jego supportowaniem swoim oprogramowaniem...
skoro nie to nikt uzywajacy oprogramowania, ktore zna nie bedzie zmienial
os'a ze wzgledu na to, ze nazwa brzmi obco, firma nieznana,
a potencjalne firmy, ktore juz go supportuja tez nic klientowi nie mowia...
wiec sie wypina....

Zapytaj Robin Hooda.

Podrawiam,
Daniel Biesiada