Re: Athlon czy nie Athlon ?

Autor: GLide (glyder_at_priv0.onet.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 11:49:40 MET DST

On Thu, 27 Apr 2000 12:51:29 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>Masz rację -- ja jednak chcę po prostu, aby Athlon był w każdym
>aspekcie lepszy od PIII, bo inaczej rynek go nie przyjmie. W końcu
>K6-2 i K6-III mają cache duży a wolniejszy i wydajnościowo też w
>niektórych zastosowaniach są rewelacyjne -- ale serwery czy stacje
>robocze stawia drobna grupka ludzi, a w gry (które wymagają raczej
>szybkiego cache) gra olbrzymia większość.

Wlasnie na to chcialem zwrocic uwage. To ze ma cache wolniejszy to nie
znaczy ze musi byc gorszy. Mam co prawda intela, ale wczesniej miale
AMDki i nie twierdze, ze to zle procki.

Pozdrawiam
GLide

PS. Widze, ze mamy podobne intencje.