Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 22:04:31 MET DST

"GLide" <glyder_at_priv3.onet.pl> wrote in message news:7EUIOVuJ9ycRhoLo1I7JrKEevjsV_at_4ax.com...

> ROTFL

> to pierwsza rzecz jaka wylaczam po zainstalowaniu windozy :-))))))))))

Nie obraź się, ale może powinieneś zmienić taktykę i zacząć od
ustawienia polskich ogonków w czytniku?

> Czlowieku o czym ty piszesz????

O paściastym Netscapie, który potrafi pod Linuxem z KDE wysypać
cały serwer X-ów. Który nie potrafi odczytać nagłówków MIME
i dostosować się do zdefiniowanego w nim charsetu... po prostu śmieć!

> Windozy sie nie wybiera na nia jest sie skazanym!!!!!!

Powtarzaj takie slogany a nikt mądry nie będzie z Tobą gadał...

> Tzeba miec wyjatkowo kiepski monitor zeby pracowac w takiej
> rozdzialce. I powiedz mi jeszcze, ze Windows 9x jest dojrzalym
> produktem. Jesli swiadczyc ma o tym ilosc wodotryskowm to pewnie tak.

Nie wiem jak to jest z Windows, ale napewno Ty nie jesteś dojrzały :-)

> Jesli o tym czy sie nadaje swiadczy ilosc wodotryskow to rzeczywiscie
> nie jest najlepszy....

Zdefiniuj wodotrysk to może pogadamy...
Dla mnie ładny i czytelny font dający się skalować w szerokich granicach
nie jest wodotryskiem lecz wymogiem ergonomicznego środowiska pracy.
To samo z okienkami, które otwierają się zbyt duże na małej rozdzielczości
i wymagają skomplikowanych ruchów aby je obejrzeć w całości... Eh...
Szkoda gadać. Zresztą odbiegliśmy od tematu - ja kończę.