Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Arkadiusz Danilecki (szopen_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 14:45:11 MET DST

In article <KHWN4.562$O4.12674_at_news.tpnet.pl>, cntl wrote:

>wymaganiami
>
>nieprawda
>- StarOffice tylko po odpaleniu alokuje pod linuxem prawie 100mb pamieci
>(jak pare razy ruszysz mycha i wybirzesz pare opcji z menu,
>to manager ci pokaze kolejne kilkadziesiat
>mega zajete przez staroffice :))

        Office nie jest najmocniejsza strona linuksa. Poza tym Twoj
przedmowca mowil o wymaganiach systemu a nie aplikacji.

>- do tej pory we wszystkich implementacjach linuxa jakie widzialem
>developerzy nie naprawili tak prostej rzeczy jak obsluga mychy
>(ktora sobie skacze (tj. staje co chwile) juz przy ladowaniu sie systemu :))

        Co? Mi nic nie skacze

>- co program, to inny UI :)))))
        Bajer, nie? :)

>- Netscape pod linuxa to smiech,

        prawda.

>- instalacje linuxa jeszcze wiekszy,
        trolujesz tak? Instalka slacka jest prosta i mi zajmuje
jakies 15-20 minut.

>- a narzedzia dla developerow, najwiekszy
        trolujesz co? Mi najlepiej pracuje sie w tandemie gcc+vi,
ale przeca masz glade i kdevelopera oraz kylixa za pasem,..

>- na tym samych sprzecie ms office 97 odpala sie kolo 3-4s,
>staroffice...kawe mozna sobie postawic i jeszcze wypic,
        Windows odpala mi sie okolo 5 minut, na tym samym
sprzecie linuks w trybie graficznym okolo dwoch.

        Inna sprawa ze systemy zaczynaja sie do siebie
zblizac - MS robi coraz bardziej uniksopodobne systemy,
i coraz bardziej stabilne, dystrybucje linuksa zaczynaja
sie stawac MSpodobne i mniej stabilne oraz zaczynaja miec
coraz wiecej aplikacji. Nidlugo jedyne co ich bedzie roznic
to ideologia : MS - szmal, szmal. Linuks - Open Source, wolnosc
dla wszystkich, swobodny przeplyw idei i tak dalej.

--
A.D.Danilecki "szopen"