Riva Vanta-PCI a Pentium 166 Mhz

Autor: Pawel Topa (topa_at_icsr.agh.edu.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 14:10:00 MET DST

Czesc!
Creative Labs wypuscil ostatnio karte z ukladem Riva TNT2 Vanta 32 MB
dla PCI. Chcialbym kupic taka karte i zalozyc do komputera z procesorem
Pentium 166 MHz (nie MMX). W papierowej dokumentacji pisze ze P166
wystarczy do uruchomienia karty, na stronie www Creative ze potrzebny
jest co najmniej Pentium II. Czy ktos z was sprawdzal moze taka
konfiguracje, albo slyszal jak jest naprawde z minimalnymi wymaganiami.

Pracuje bardzo duzo z grafika OpenGL - nie stac mnie na nowy komputer i
chcialbym za niewielkie pieniadze (340 zl) dodac do kopmutera to co
najbardziej przydatne czyli wedlug mnie silny procesor graficzny. Czy
dolozenie tak nowoczesnej karty do takiego starocia cos da? Moze macie
jakies inne propozycje?

Z gory dziekuje za pomoc.

Pawel Topa