Re: problemy ze sprzetem , PLISSSS

Autor: Maciej Sęk (msek_at_raptor.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 00:15:23 MET DST

1) Podociskaj wszystko w środku, odkrec procesor, zmien bios (szczególnie
jeśli twoja płyta to MSI z 3-go kwartalu 99)

2)1. Nainstaluj Winde (uruchom intalke i każ jej zmienic system - twoje dane
zostaną)
2. Wejdź do: Start-Programy-Akcesoria-Narzędzia systemowe - informacja o
systemie. Menu Narzędzia - Narzędzie konfiguracji systemu, zakładka
Autostart. Wywal wszystko oprucz:
internat.exe
TaskMonitor
SystemTray
LoadPowerProfile
StillImageMonitor
ew. ScanReg
Zwróć uwagę, żeby każda z tych rzeczy byla tylko jeden raz.

Jak po tym wszystko padnie to wróc do ptk1.
3. Uruchom komputer w lini polecen ms-dos (f8przy starcie) i wpisz:
scanreg/fix
4. Jak jeszcze nie pomoże to zadzwoń 0-601-20-17-19 (dużo windowsow w życiu
naprawilem) lub pisz na priva

3)Wyjmij Voodoo, wybierz w simach soft, włóż Voodoo. Powinno poskutkować.
Jesli nie działa także bez Voodoo, to pożycz od kumpla inną grafikę i
sprawdź.

Mam nadzieję, że to przynajmniej po części rozwiąże twoje problemy

Maciej Sęk
http://raptor.pl
msek_at_raptor.pl