problemy ze sprzetem , PLISSSS

Autor: zack (ratm_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 22:09:37 MET DST

Siema
mam kilka problemow ze sprzetem:

1. Kiedy wlaczam komputer to nie zawsze sie dobrze uruchami.
To znaczy nie wlacza sie monitor. Musze zresetowac z raz, dwa i wtedy dziala
poprawnie :)

2. Kiedy wchodzi do windowsa to calkowicie sie on nie uruchamia.
Widac pulpit, nie pokazuja sie ikony. W ogole nie odpala, bo gdy daje
alt+ctrl+del to nie pisze mi, ze jest otwarty explorer

tak wiec biorac pod uwage 2 ww. punkty to ciezko mi czasami wlacyc komputer
:)

3. Problem z karta graficzna VOODOO RUSH.
W morde kopane. Gdy uruchamiam niektore gry (np. Gabriel Knight 3) to albo
sie ona nie wlacza, albo graficzka "mruga".
Tak samo mam w innych graach. Czesto 3d rzeczy mrugaja...
To pewnie wina rozdzielczosci.
Ale wezmy taka gras "SIMS". Nie obsluguje akceleratora. Uruchamiam a tu nie
pokazuje mi sie gra, widze tylko kursor. Moge nim ruszac, "uzywac" go. U
kolegow gra chodzi dobrze.... :)
Sciagnalem najnowsze drivery...
aha! A tu tez smisznie :)
Daje dodaj nowy sprzet, instaluje karte graficzna, drivery niby okej,
kopiuje pliki. No. teraz powinien poprosic o zrestartowanie. A tu nic.
W panelu , w "system" sterowniki sa ustawione te stare, nie ma nowych...
AAAAA!!! pomocy!

baaardzo mi zalezy na jakis podpowiedziach.
Moze da sie cos zrobic oprocz ponownej instalacji Windowsa.....