Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 22:07:49 MET DST

"Marcin Folek" <kelof_at_home.com> wrote in message news:39074075.11CF4DE_at_home.com...
> rotfl:>>>>>
> nie cytuj mi tutaj zalosnych informacji z reklamowek m$ tylko napisz o
> jakichs RZECZYWISTYCH zaletach tej integracji....

Ależ ja nie cytuję Ci reklamówek
tylko zdaję relację z moich codziennych doświadczeń!

> sugerujesz, ze explorer.exe wywala sie przez zainstalowanego netcapea?:)
> ciekawa teoria:)

Sugeruję tylko tyle, że Windows z natury swojej budowy nie są
odporne na zaśmiecanie byle czym. A to, że Netscape pod Windows
jest do dupy to wystarczy popatrzeć jakich programów używać zalecają
prawie wszytkie banki oferujące bankowość przez internet...
Praktycznie wszystkie odradzają użytkowanie Netscape :-)

> wiesz.. czasy odgornego mowienia, co jest dla ludzi dobre sie dawno
> skonczyly.. a ty dalej sadzisz, ze warto zgadzac sie na narzucanie
> standardow od gory.. i dotychczas nie napisales mi o ani jednej zalecie
> takiego rozwiazania...

Standardy jakiekolwiek by nie były zawsze są lepsze od braku standardów.

> wiec twierdzisz, ze windows jest lepiej zintegrowany z internetem niz
> mac os, amiga os, rozne linuxy i unixy??? przez to, ze ma wbudowana
> przegladarke?:) dla ciebie naprawde internet kojarzy sie tylko z www??

A dla Ciebie kontrolka WebBrowser o której tu mowa kojaży się tylko z przeglądarką www?

> imho praca w 800x600 i mniejszych przy cenach dzisiejszych 17" i 19"
> jest troche nieswieza.. a ty jednek nigdy nie widziales x-w w
> rozdzielczosci nizszej.. nie widziales tez pewnie amiga os pracujacego w
> pal 640x256... malo chyba w zyciu widziales

Widzę, że zaczynasz brzmieć personalnie i Twoje teksty zaczynają
przypominać pyskówkę a nie dyskusję... Otóż widziałem paściastą Amigę
w PAL, widziałem też 40znakowy tryb tekstowy Atari - i co z tego?
Skoncentruj się na profesjonalnych zastosowaniach, np. biurowych,
gdzie monitory 15" z trybem 800x600 stanowią dziś standardowe wyposażenie.

A co Linuxa w małej rozdzielczości to po prostu okienka wychodzą poza ekran - śmich!
Porównaj sobie też grafikę (wygląd okienek) pod Windows 2000 i fonty... z tą
żałosną namiastką interfejsu graficznego jaki oferuje dziś Linux...
No cóż - ma się dokładnie to, za co się zapłaciło :-)

> rotfl x2:)))

Tia... widzę, że głodnym się nie najesz...